sâmbătă, 7 august 2010

Va invit pe Blog Copy!!!

Va invit pe Blog Copy !!!
M-am hotarat sa va arat si voua un site pe care l-am descoperit acum vreo 10 zile. Siteul se numeste Blog Copy si a fost facut pentru detinatorii de bloguri si siteuri. Serviciile oferite de Blog Copy sunt urmatoarele :

  • cel mai important serviciu este acela ca de incalcarea drepturilor de autor, poti afla foarte simplu daca cineva copiaza texte dupa siteul / blogul tau si le pune la el pe site /blog .
  • Blog Copy te ajuta sa iti cresti numarul de vizitatori unici
  • Blog Copy te ajuta ca blogul tau sa fie mul mai comentat, astfel vei avea un numar foarte mare de comentarii la fiecare articol
  • Blog Copy te ajuta sa iti mareste page rank-ul

Deci, Blog Copy este un site pe care trebuie sa te inregistrezi. Inregistrarea este foarte simpla si gratuita. Eu mi-am facut cont pe Blog Copy si sunt foarte incantat de acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu